CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 14 January 2014

~ persiapan perkahwinan ~

Assalamualaikum...

Sekarang ni isha dah start survey apa-apa yang patut untuk wedding day nanti. Dari segi photographer, make up dan goodies. Itu jer la yang aku bagi tumpuan dulu. Tapi alhamdulilah la isha dah dapat booking untuk make up dan juga photographer. 

isha jenis orang yang bila isha buat keja last minute isha akan jadi kelam kabut kemudian isha akan stress... Sebab tu la apa-apa hal memang isha buat persiapan dari awal lagi, Sebagai contoh le isha amik pengalaman dari kawan-kawan, depa start buat persiapan dari lepas bertunang lagi sekarang ni hanya nak tunggu majlis dah dok rileks dah.... =P


Masa isha tunang ritu pon memang last minute.. isha dapat confirm tarikh, memang jenuh mencari juga la. dengan photographer. Bayangkan berapa puluh email isha hantar tapi kebanyakan jawapan sangat mengecewakan. Akhirnya dapat gak Mak andam dan juga Photographer lepas puas mencari. So mari kita belajar dari pengalaman.

Checklist pun isha dah buat dah.. Nanti isha kongsikan dengan ampa eyh checklist isha.. Dan pada mereka yang tengah pening lagi tak tau nak start dari mana, isha kongsikan checklist perkahwinan.



Itu saja yang dapat Isha kongsikan buat bakal-bakal pengantin semua...

Tips: Jangan buat kerja last minute.

No comments: